Tüm siparişlerinizde ve iade-değişimlerinizde KARGO ÜCRETSİZ !
30 gün içinde koşulsuz değişim.
    Hesabım Giriş Yap Üye Ol

    Sıkça Sorulan Sorular

    Üye olmak ne avantaj sağlar?
    Sitemize üye olarak, her alışveriş yapmak istediğinizde bilgilerinizi tekrar girmek zorunda kalmazsınız ve duyurularımızdan öncelikli olarak haberdar edilirsiniz.

    Üyelerimize özel indirimlerden ve kampanyalardan yararlanırsınız.
    Nasıl üye olabilirim?
    Üye olmanız için ana sayfada yer alan “Üye Ol” bölümünü tıklayınız. Sizden istenen bilgileri doldurunuz ve kaydediniz.
    Üye olmak zorunlu mudur?
    Sitemizden alışveriş yapabilmeniz için üye olmanız zorunlu değildir. Üye olduğunuzda özel avantajlarımızdan yararlanabilirsiniz.
    Üyelik ücretli midir?
    Rookie.com.tr’ye üye olmanız durumunda herhangi bir ücret talep edilmeyecektir.
    Üyelik bilgilerimi nasıl değiştirebilirim?
    Üye girişinizi yaptıktan sonra üye menünüzde yer alan “Hesabım” bölümünden istediğiniz değişikliği yapabilir ve yeni bilgilerinizi kaydedebilirsiniz, mevcut bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.
    Site üzerinde aradığım ürünü nasıl bulabilirim?
    Sitemizde tüm sayfalarda sağ üst bölümde yer alan “Ürün Arama” bölümündeki boş kutucuğa arama yapmak istediğiniz ürünün adını/kodunu/modelini yazıp “ara” butonunu tıklayınız. Bu şekilde arama yaptığınızda arama bölümüne yazdığınız kıstasa göre birden fazla ürün karşınıza çıkabilir. Aradığınız ürünü çıkan ürünler arasından seçebilirsiniz. Ayrıca yukarıda yer alan kategorilerden de ürünlere ulaşabilirsiniz.
    Site üzerinde satışı yapılan ürünler orijinal midir?
    Sitemizde satışı yapılan tüm ürünler lisanslı, orijinal ürünlerdir. Bu ürünler markaların garantisi altındadır. Ürünlerle birlikte ürün kullanım kılavuzu gönderilmektedir. Amacına uygun kullanılmayan ürünler garanti kapsamı dışındadır.
    Alışveriş sepeti nedir?
    Üye girişinizi yaptıktan sonra seçtiğiniz ve almak istediğiniz ürünleri toplu olarak görebildiğiniz alandır. Alışveriş sepetinizden ürün çıkarabilir, ekleme yapabilir ya da adetlerini artırıp azaltabilirsiniz.
    Ürünlerin stok bilgisini nasıl öğrenebilirim?
    Sitemizde satışı yapılan ürünler için düzenli stok kontrolü yapılmakta ve sitemizde güncel stoklar gösterilmektedir. "tükenmiş" şeklinde görünen ürünler ve ürün bedenleri için sipariş alınamamaktadır. Güncel stok ile ilgili bilgi alabilmek için sağ altta yer alan iletişim bölümünden ya da musterihizmetleri@Rookie.com.tr adresinden site yönetimi ile irtibata geçebilirsiniz.
    Sitenizden nasıl sipariş verebilirim?
    Sitemize üye olarak ya da mevcut üyelik bilgilerinizi girdikten sonra almak istediğiniz ürünü seçip, “Sepete Ekle” butonuna tıklayarak sepetinize ekleyiniz.

    Alışveriş sepetinizde gösterilen ürünlere KDV dahildir. Sepetinizden “Satın Al” butonu ile sonraki aşama olan teslimat ve fatura bilgileri bölümüne geçiniz. Bilgileri eksiksiz bir şekilde doldurduğunuza emin olduktan sonra ödeme seçeneklerinizden tercih ettiğiniz ödeme şeklini seçiniz.

    Ödeme tutarı, KDV ve kargo taşıma ücreti dahil olacak şekilde hesaplanmaktadır. İstenen bilgilerini girdikten sonra sözleşmeyi inceleyip onaylayın ve siparişi tamamlayınız.

    Şahıs adına kesilecek faturalarda ( gerçek kişiler ) TC kimlik numarası (29/08/2006 tarihli, 26274 sayılı Resmi Gazete'de tebliğ edildiği üzere 1/1/2007) bulunması zorunludur. Firma ( tüzel kişiler ) faturalarında vergi dairesi ve vergi numarası bulunması zorunludur. Eğer ödemeyi kredi kartı ile yapacaksanız; siparişi onayladığınız anda, bilgiler internet üzerinden özel bir geçiş yoluyla ödemeyi yapan veya ödemeyi teslim alan bankaların bu işlemi onayladıkları veya reddettikleri network işleme mekanizmasına (SSL) ulaşır. Kredi kartı bilgileriniz geçerli ise siparişiniz kabul edilir. Aldığınız ürünlerin ücreti banka yoluyla bize ulaşır.

    Sipariş olumlu bir şekilde tamamlandığı takdirde, müşteriye siparişiyle ilgili bilgilerin yer aldığı bir e-mail gönderilir. Satın alınan ürün, önceden anlaşılmış olan güvenilir bir kargo şirketi ile müşterinin seçtiği biri tarafından, siparişi teslim alacak kişiye kimlik gösterilmesi karşılığında teslim edilir. Bu işlemler sonunda, sistem size otomatik olarak bir sipariş numarası verecektir ve sipariş izleme modülüne yönlendirecektir. Sipariş numarası, ödeme ve sipariş takip aşaması için gereklidir.

    Siparişimi doğru olarak verdiğimi nasıl anlarım? Siparişinizi tamamladıktan sonra, sipariş numaranızın yer aldığı bir metin karşınıza çıkacaktır. Sipariş numarası, siparişinizin başarılı bir şekilde oluşturulduğu anlamına gelmektedir. Siparişinizi başarılı bir şekilde tamamlandıktan sonra üye mail adresinize, siparişinize ait bilgiler gönderilmektedir.
    Siparişi nasıl takip edebilirim?
    Üye girişinizi yaptıktan sonra üye menünüzde yer alan” Hesabım” bölümünden siparişinizi takip edebilirsiniz. Siparişiniz ile ilgili tüm aşamalar bu bölüme yansıtılacaktır. Siparişler mesai saatleri içinde aynı anda kontrol edilmekte ve saat 16:00ya kadar verilen siparişler işleme alınmaktadır. Cumartesi, Pazar verilen siparişler Pazartesi günü; resmi tatillerde verilen siparişler, tatil sonrası ilk iş günü işleme alınmaktadır.
    Sipariş için nasıl ödeme yapabilirim?
    Sitemizde kredi kartı ve banka havale/EFT ödeme seçenekleri ile sipariş verilebilmektedir. Kredi kartı ile ödeme: Sitemizde World Card, Maximum Card, Bonus Card,Axess ve Paraf ile taksitli ya da tek çekim ödeme yapabilirsiniz. Ayrıca anlaşmalı olmadığımız diğer banka kartları ile tek çekim ödeme yapabilirsiniz.

    Peşin fiyatına taksitli ödeme uygulaması, 6 taksit seçeneği için geçerlidir. Taksit sayısı, bankaların yapmış olduğu kampanya dönemlerine göre farklılık gösterebilmekte ve otomatik olarak yansımaktadır. Taksitli ödeme yaparak sipariş verebilmeniz için, siparişiniz toplam tutarının en az 20 TL olması gerekmektedir.

    Kredi kartınıza uygun seçeneği seçtikten sonra 16 haneli kart numarasını, son kullanım tarihini ve kartınızın arka tarafında yer alan 3 haneli güvenlik numarasını giriniz. 3D Secure ( Şifre ile onayla ) : Kredi kartı ile ödeme yapılması durumunda güvenlik prosedürü gereği ilgili bankanın güvenli ödeme sayfasına yönlendirilirsiniz. Bu bölüme girilen bilgiler banka ile kart sahibi arasındadır ve güvenli işlem yapmanıza olanak sağlar. Kartınızın 3D tanımı daha önce tarafınızca gerçekleştirilmemişse ilk işleminizde banka ekranında kaydınız gerçekleşecek ve kartınız 3D işleme hazır hale gelecektir. İşleminizi “şifre ile onayla 3D” ile yapmanız durumunda banka kayıtlarında yer alan cep telefonunuza kısa mesaj gönderilmektedir. Banka veri tabanında bilgileriniz güncel değil ise, banka ekranından ayrılarak sitemiz üzerinden güvenli olarak işleminize devam edebilirsiniz. Kredi kartı ile işlem gerçekleştirilmesi aşamasında herhangi bir sorun nedeniyle işlemin gerçekleşmemesi durumunda, müşteri ve site yönetimi haberdar edilmektedir. Havale/EFT ile ödeme: Havale/EFT ile ödeme, sadece banka işlemleri ile kabul edilmektedir. Siparişinizin ödeme aşamasında havale/EFT seçeneğinden ödeme yapmak istediğiniz bankayı seçiniz. Ödemenizi seçtiğiniz bankaya havale/EFT ile gerçekleştirebilirsiniz. Havale ile yapmış olduğunuz ödemelerde daha hızlı işlem yapabilmek için havale açıklama bölümüne sipariş numaranızı belirtmeniz gerekmektedir. Ayrıca ödemenize ait dekontu, siparişinizi teslim alana kadar saklayınız. Ödemeniz ile ilgili herhangi bir sorun olması durumunda sizden dekont talep edilecektir. Havale bilgilerini sipariş aşamasında not edebilirsiniz. Havale/EFT ile verilen siparişlerde ödeme hesaplara geçtikten sonra sipariş işleme alınmakta ve kargo ile gönderilmektedir. Ödemesi beklenen siparişler en fazla 3 iş günü sistemde bekletilmektedir. Sipariş verildikten sonra 3 iş günü içinde ödemesi gelmeyen siparişler iptal edilmektedir.Banka bilgileri:T.GARANTİ BANKASI A.S. ÇARŞIBAKIRKOY SB. PERFORMANS GİYİM SAN. VE TİC. LTD. ŞTİ. 6296262 TR19 0006 2000 3490 0006 2962 62
    Siparişimi nasıl iptal edebilirim?
    Siparişinizi tamamladıktan sonra iptal etmek istemeniz durumunda; telefon, elektronik posta ya da sağ alt tarafta yer alan “İletişim” bölümünden iptal talebinizi bize iletebilirsiniz. İptal talebinizi iletirken neden belirtmenizi rica ederiz ( yanlış ürün sipariş geçilmesi, ürün ya da ödeme tipi değişikliği vb. gibi). İptal talebiniz işleme alındıktan sonra, tarafımızdan iptal gerçekleştirilecektir. Yeni verdiğiniz siparişlerin iptal işlemini yapabilmeniz için kargoya verilmemiş olması gerekmektedir. Teslim aldığınız siparişler için iade işlemleri detaylarını “İade / Arıza / Garanti ile İlgili Sorular” bölümünde bulabilirsiniz.
    Siparişimde değişiklik yapabilir miyim?
    Yeni vermiş olduğunuz ya da teslim aldığınız siparişlerde değişiklik yapabilirsiniz. Yeni vermiş olduğunuz siparişte değişiklik yapmak için, sipariş kargoya verilmeden bizimle irtibata geçmeniz ve yeni siparişinizi bildirmeniz gerekmektedir. Kargolama aşamasında olan siparişlerde değişiklik yapılamamaktadır. Teslim almış olduğunuz ürünlerde değişiklik yapmanız için, ürün ile birlikte ürün faturasını, değişim sebebi ve istediğiniz ürün notunu da pakete ekleyerek teslim tarihinden itibaren 3 iş günü içinde firmamıza ulaştırmanız gerekmektedir.Değişim işlemleriniz paketinizin içindeki nota göre yapılacaktır. İstanbul içinde yer alan mağazalarımızdan fatura beyan etmek şartı ile 15 iş günü içinde ürün değişimi yapabilirsiniz. Mağaza bilgilerini “mağazalarımız” bölümünden inceleyebilirsiniz.
    Siparişimi nasıl teslim alabilirim?
    Sitemiz üzerinden vermiş olduğunuz siparişler kargo firmaları aracılığı ile adresinize teslim edilmektedir. Anlaşmalı olduğumuz kargo firmaları Yurtiçi Kargo kargodur. Siparişiniz kargoya verildikten sonra, kargo bilgileri sisteme işlenir ve kargonuzun aşamalarını takip etmeniz sağlanır. Kargo ücreti ödemeniz gereken toplam tutara eklenmektedir.
    Teslimat aşamasında nelere dikkat etmeliyim?
    Siparişinizde seçmiş olduğunuz ürün firmamızdan kontrol edilerek paketlenmektedir. Yapılan kontroller sayesinde, firmamızdan hiçbir ürünün hasarlı olarak gönderim yapılma ihtimali yoktur. Teslimat aşamasında, kargo görevlisinden paketinizi teslim almadan önce mutlaka dış pakette herhangi bir zarar, bozulma, deforme olup olmadığını kontrol ediniz. Herhangi bir problem var ise, kargo görevlisine tutanak tutturunuz ve paketi geri gönderiniz. Tutanak, kargo firmalarının hasarlı paketlerin tespiti ile ilgili olarak vermiş olduğu bir hizmettir. Ürün tutanak ile birlikte firmamıza iade edilir ve gerekli kontroller yapılarak siparişiniz tekrar işleme alınır.
    Siparişim için farklı teslimat ve fatura adresi seçebilir miyim?
    Sipariş aşamasında farklı teslimat ve fatura bilgileri oluşturabilirsiniz. Paket, teslimat adresinize irsaliye ile gönderilmekte ve faturanız 7 iş günü içinde fatura adresinize posta ile gönderilmektedir. Sipariş birden fazla ürün içeriyor ise, ürünler ayrı ayrı adreslere gönderilememektedir.
    Teslimat süresi kaç gündür?
    Siparişleriniz Rookie tarafından 3-4 gün arasında kargoya verilir. Kargonun teslim süresi ise İstanbul içi 1-3 iş günü , İstanbul dışı için 2-4 iş günüdür. Bu süreler genel teslimat süreleridir. Tarafımızdan kargoya teslim edilen siparişlerle ilgili olarak yaşanacak gecikmeler seçmiş olduğunuz kargo firmasının sorumluluğu altındadır. Teslimat süresi bulunduğunuz yere göre değişiklik gösterilebilmektedir.
    İade / Arıza / Garanti ile İlgili Sorular?
    Markalara ait herhangi bir garanti uygulaması bulunmamaktadır. Bu ürünler araba, buzdolabı gibi mekanik ürünler olmadığı için herhangi bir garanti verilebilmesi de mümkün olamayan ürünlerdir.

    Ancak bu markalar üretimden kaynaklanan olası sorunlarda tüketiciyi mağdur etmemektedirler. Örneğin satın aldığınız spor ayakkabıda, imalattan kaynaklanan bir dikiş hatasından ötürü patlama ya da açılma olmuşsa bunu ücretsiz olarak yenilerler.

    Ancak ayakkabınızı amacının dışında kullanmış (koşu ayakkabısıyla futbol oynanması en sık karşılaşılan durumdur) ve/veya bakım talimatlarına uymamışsanız (çamaşır makinasına girmiş bir spor ayakkabı deforme olmaya mahkumdur) bunu 'kullanım hatası' olarak değerlendirir ve değişim kabul etmezler. Üretimden kaynaklanmış bir hataya sahip olan ürünler genellikle kullanımın başlanmasıyla birlikte 3-4 ay içinde beklenmedik deformasyonlara uğrarlar.

    Bu süre içinde arızalanan ürünler genellikle üretim hatasından kaynaklanmış ürünlerdir. Ancak ürün hatalı kullanıma maruz kalmışsa ya da giyim ürünlerinde ürün yıkama talimatlarında belirtildiğinin aksinde bir şekilde yıkanmışsa yine bu süre içinde de deformasyonlar görülebilmesi olasıdır. İlgili firma bu tarz hatalardan kaynaklanmış arızalı ürünleri kabul etmeyerek tüketiciye iade etmektedir.

    Bir spor mağazasından alacağınız üründe bir arıza yaşamanız halinde uygulanan prosedür şu şekilde işler:

    Arızalı olduğunu düşündüğünüz ürününüzü faturasıyla birlikte yetkili satıcıya götürür/gönderirsiniz. Yetkili satıcı ürününüzle ilgili herhangi bir yorum yapma ya da anında değiştirme insiyatifine sahip değildir. Satıcı ürününüzü ilgili markanın 'arızalı ürün' departmanına gönderir. Bu departmanlarda; ürün, ürünün imal edildiği malzemeler, olası imalat hataları hakkında bilgi sahibi uzman kişiler çalışmaktadırlar. Ürününüz bu ekip tarafından incelenerek, üründe herhangi bir imalat hatası olup olmadığının tespiti yapılır. Eğer üründe bir imalat hatası söz konusuysa size ürün tutarında hediye çeki ya da aynı ürünün kullanılmamışını tedarik ederler. Ancak üründe herhangi bir imalat hatası saptanmaz ise ürününüzü aynı şekilde yetkili satıcıya geri gönderirler. Yetkili satıcı müşterisine ulaşarak süreçle ilgili bilgi vermekle yükümlüdür. Tüm bu süreç kargolanma süreleri dahil 15 ila 30 gün arasında sürebilmektedir. Her işlem için bu süreyi mümkün olabildiğince kısaltmak için özenle çalışmakta ve arıza işlemine gönderdiğimiz ürünlerin durumunu sürekli kontrol altında tutmaktayız.
    Siparişimde yer alan ürünü/ürünleri iade etmek istiyorum, ne yapmalıyım?
    Siparişinizdeki ürünü/ürünleri, siparişinizi teslim aldığınız tarihten itibaren 7 gün değil Rookie özel hizmeti olarak 30 gün içinde iade edebilirsiniz.

    Ürün iade talebinizi, musterihizmetleri@Rookie.com.tr adresinize mail ile iletiniz. Ürün iade işleminde faturanın tüm nüshalarının tarafımıza gönderilmesi zorunludur. Fatura firma adına düzenlenmiş ise, iade ederken firmanın düzenlediği iade faturasının gönderilmesi zorunludur. Genel iade koşulları: İadeler orijinal kutu ve ambalajı ile yapılmalıdır. Orijinal kutusu/ambalajı zarar görmüş, kargo etiketi/bandı yapıştırılmış, kullanılmış ve özel işlem görmüş ( baskılı forma gibi ) ürünlerde iade kabul edilmemektedir. Ürünle birlikte orijinal faturanın ( tüm kopyaları ile birlikte ) gönderilmesi zorunludur. Müşteri ürünü kendisine teslim edildiği andaki hali ile iade etmekle yükümlüdür. Sevkiyat sırasında zarar görmüş olmasına rağmen teslim alınmış ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir. Zarar gördüğünü düşündüğünüz ürünler için, kargo görevlisine mutlaka tutanak tutturunuz. Ayakkabı iade koşulları: Ayakkabıyı temiz bir zeminde deneyiniz. Ayakkabının üzerinde bulunan etiket vs. zarar vermeyiniz. Ayakkabının kutusunu yırtmayınız, buruşturmayınız, tahrip etmeyiniz, kargo etiketi ya da bandı yapıştırmayınız. Kargo esnasında faturanızın kaybolmaması için faturanızı ayakkabı kutusunun içine koyunuz. Ayakkabı değişim işlemlerinde kargo ücreti müşteri tarafından karşılanmaktadır. Firmamızın hatası bulunması durumunda kargo ücreti firmamız tarafından karşılanmaktadır. Firmamızın hatası olması durumunda anlaşmalı olduğumuz kargo firması ile yapılan gönderilerin ödemeleri kabul edilir. Anlaşmamız olmayan kargo firmaları ile yapılan gönderilerde kargo ücreti firmamız tarafından ödenmeyecektir. Tekstil / Aksesuar iade koşulları: Ürünü dış ortamda denemeyiniz. Ürünün etiketini, ambalajını vs. yırtmayınız, tahrip etmeyiniz. Ürün üzerinde herhangi bir temizlik işlemi yapmayınız. Ürünün kirlenmesine yol açabilecek şekilde denemeyiniz ( makyaj ya da herhangi bir kozmetik malzemesi ) Ürünün satılabilirlik özelliğinin kaybolmamasına özen gösteriniz.

    Faturasız iade işlemi yaptırabilir miyim? Faturasız ürün iadesi kabul edilmemektedir.
    Outlet ürün iade işlemleri nasıldır?
    Sitemizden outlet kategorisi altında satılan ürünlerin, ürün açıklamalarında eksik ya da hatası belirtilmiş ise iadesi mümkün değildir. Ürünlerin arıza yapması durumunda yalnızca teknik servislerden alınacak servis raporu doğrultusunda iadesi mümkün olacaktır.
    İade ettiğim ürün için yapmış olduğum ödeme nasıl iade edilecek?
    İade etmiş olduğunuz ürün için yapmış olduğunuz ödeme , ürün, firmamıza ulaştıktan sonra gerekli kontrollerden geçer ve iade şartlarına uygun olması durumunda işlemler başlatılır. Ödeme iadeleri 7-10 iş günü içinde gerçekleştirilmektedir. Ödeme kredi kartı ile yapılmış ise iade işlemi kredi kartınıza sanal pos üzerinden yapılır. Banka havalesi olarak yapılmış ise, iade havale ile bildireceğiniz hesaba yapılmaktadır. Kredi kartı ile yapılan ödemelerde havale ile iade işlemi yapılmamaktadır.
    Sitede yer alan ürünler garantili midir? Arıza işlemleri nasıl yapılmaktadır?
    Web sitemizde satışta olan tüm ürünler orijinal ve garantilidir. Garanti işlemleri Nike tarafından yapılmaktadır ve garanti süresi fatura tarihinden itibaren 6 aydır. 6 ayı geçmiş ürünlerde, Nike arıza inceleme birimi, inceleme talebini reddetmektedir. Garanti süresi içinde arızalanan ürünler için arıza inceleme işlemleri Nike arıza inceleme birimi tarafından yapılmakta ve değişim kararı bu birim tarafından verilmektedir. Arıza inceleme işlemleri en az 21 iş günü (1 ay ) sürmektedir. Bu süre arıza inceleme biriminin yoğunluğuna göre 30 iş gününe kadar uzamaktadır. Arıza inceleme işlemleri sonuçlanınca karar firmamıza ulaşmakta ve müşteri ile irtibata geçilerek bildirilmektedir. Arıza kabul edilmesi durumunda, firmamızdan aynı ürünü ya da herhangi başka bir ürünü seçebilirsiniz. Fiyat farklılığı söz konusu ise; daha ucuz ürünlerde fark iadesi yapılamamaktadır. Daha pahalı ürünlerde fiyat farkı talep edilmektedir. Arıza inceleme işlemleri için, ürün faturası gönderimi zorunludur. Faturasız ürünlerde arıza inceleme işlemi yapılamamaktadır.
    Teslim aldığım ürün hatalı/kusurlu, ne yapmalıyım?
    Teslim aldığınız üründe herhangi bir hata ya da kusur olması durumunda, teslim aldığınız tarihten itibaren 7 iş günü içinde firmamızla irtibata geçerek bildirimde bulunulması gerekmektedir. Ürünü teslim aldığınız şekilde anlaşmalı olduğumuz kargo şirketi ile karşı ödemeli olarak, faturasını da pakete ekleyerek geri gönderiniz. Tarafımıza ulaşan ürün gerekli kontrollerden geçtikten sonra, talebiniz doğrultusunda işlemleriniz yapılmaktadır.
    Sitenizin güvenliği hakkında nasıl bilgi edinebilirim?
    Sitemizin sipariş sayfalarında haberleşme 256 bit SSL ( Secure Socket Layer ) güvenlik teknolojileri kullanılarak sağlanmaktadır. Bu sayede girmiş olduğunuz kredi kartı bilgileri şifrelenerek bankanıza ulaşmaktadır. Bu sayfada adres çubuğunda https://... Şeklinde görünmektedir. Sitemizde bilgilerinizin güvenliğin sağlanması amacı ile RapidSSL 256 bit tam koruma birlikte kullanılmaktadır. Sitemizde yer alan GlobalSign logosunu tıklayarak güvenlik ile ilgili bilgi edinebilirsiniz.
    Kredi kartı güvenliğini nasıl sağlıyorsunuz?
    Kredi kartı güvenliği öncelikle 3D Secure ( şifreli onay ) ile sağlanmaktadır. 256 bit SSL şifreleme teknolojisi ile bilgiler şifrelenerek bankanıza iletilmekte ve 3.şahısların erişimi engellenmektedir.

    Güvenli ortamda yapacağınız işlemlerde siz ve kredi kartını size tahsis eden banka haricinde hiçbir kurum/kuruluş ya da 3.şahıs bilgilerinize ulaşamamaktadır. Kredi kartı işlem sayfası kart bilgilerini doğrudan banka POS sistemine iletmekte ve işlem sonucu müşteriye bildirilmektedir. Kredi kartı bilgileri e-posta ya da benzeri yöntemlerle aktarılmamaktadır. Firma yetkililerimiz dahil olmak üzere bilgilerinize erişilmesi mümkün değildir.
    Rookie.com.tr ’ye verdiğim bilgiler 3. kişilerle paylaşılır mı?
    Rookie.com.tr size ait bilgileri ( adres,telefon,e-posta adresi vb. gibi ) hiçbir şekilde 3. kişilerle paylaşmamaktadır.